Just a notification :) - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Justin - WaarBenJij.nu Just a notification :) - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Justin - WaarBenJij.nu

Just a notification :)

Door: Justin

Blijf op de hoogte en volg Justin

07 Juli 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Hi allemaal,

Aangezien ik geen zin heb om nog een nieuwe blog te maken, heb ik besloten om AL MIJN REISVERSLAGEN hier te plaatsen. Dat betekent dat ze niet per se betrekking hebben op mijn eerste reis met Tim in Australië :).

Destijds wist ik toen nog niet dat de naamkeuze dus bindend zou zijn... Maar in elk geval, dit jaar hebben we nog zat reisplannen. Volgende maand ben ik in London en zal ik paar dingetjes posten daarvan. Dat heeft natuurlijk geen zak te maken met de reis naar Indonesië, maar ach!

Meanwhile, de tickets voor de binnenlandse vluchten, en de vluchten naar Australië zijn nu ook geboekt. Gauw meer dus!

Groetjes,

Justin

P.S. Ik heb de mailinglijst verwijderd, dus je moet jezelf maar weer toevoegen. Ik heb eveneens de blog public gemaakt. Dit scheelt denk ik enorm bij het opzoeken ;).
P.S.2. Zie bijgevoegde kaart voor de ruwe reisrichtingen :).

---

Hi everybody,

As I am not really eager to start a new blog again, I decided to write all of my journeys in here, even if it has nothing to do with my first trip to Australia with Tim :).

Back then, I didn't know the naming of my blog was binding (I thought you could just change it)... Anyway, I do have quite some plans later. Next month, I'll be in London with my sister, and I'm pretty sure I will post a few things about it, even though it has nothing to do with Indonesia. So, I thought I just let you know.

Meanwhile, we booked our tickets from Surabaya to Bali, and with the help of my cousins, we also booked the flights from and to Brisbane :). So, check this blog again soon!

Cheers,

Justin

---

P.S. I have removed everybody from the mailing list, so you might want to re-add yourself. Basically, I have opened up the blog to everyone, so no password required :).
P.S.2 Check the added map for the exact itinerary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Justin

Actief sinds 06 Juli 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 33047

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2016 - 14 September 2016

Turning Japanese 2016

29 Augustus 2015 - 14 September 2015

City trips: London, Krakow, Stuttgart

29 Augustus 2014 - 05 September 2014

Cabo Verde 2014

21 Augustus 2013 - 29 Augustus 2013

Portugal 2013

09 September 2012 - 30 September 2012

Mission Indonesia

08 Augustus 2012 - 13 Augustus 2012

2012 London Olympics

08 Augustus 2011 - 16 Augustus 2011

Luieren aan de Spaanse Costa

31 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Justin and Tim in Prague

22 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Justin and Tim in Down Under

Landen bezocht: